Известие

Collapse
No announcement yet.

спор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Маневреността зависи от две основни неща. От ъгъла на завиване на предните гуми и от базата на колата(разстоянието предна-задна ос). Тоест ако предните гуми завиват под голям ъгъл, а базата е малка имаме малка кола с добра маневреност, както посочи pr_00f. Например Пежо при модела 607 слагат система със завиване и на задните колела, за да не намаляват базата
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от търтей
      стафанеее мноу та обичам като говориш на изуст шъ знаиш ...


      а за колегата - сичките тъпо базирани коли са яко неманеврени а па новите алфи още по-зле
      166ка е по маневрен от Тъпо-то... знаете че имам и двете така че 'личен опит"

      а това с 2.1 "turn to turn" се нарича "директно управление" и си е удобно, мойта 145ца е с такова, и няма връзка с това колко завива колата - е на не0 примерно е с 2.7 и си завиват и двете еднвакво, просто той върти повече
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment

      Working...
      X